Sunday 2 December 2012

Istanbul Aku Datang !


Assalamualaikum! Hello! Hello!

Dah lama tak buka blog ini. Oh ya, mahu ceritakan sedikit tentang satu filem romantik ini. ISTANBUL AKU DATANG. Pernah tengok cerita ini. Ok, walaupun baru disiarkan di Astro First saluran 480. Tapi, bila dah nampak iklan itu sahaja, terus order. Setelah menonton cerita itu... Fuhh! Rasa macam mahu tengok berulangkali! Nasib baik cerita itu tamat pada esok hari. *Mengikut pada hari apa saya orderlah.

Filem Istanbul Aku Datang ini menampilkan:

Lisa Surihani sebagai Dian
Tomok sebagai Azad
Beto Kusyairy sebagai Harris

dan beberapa orang turki sebagai watak selebihnya dalam filem itu. ;)

Seriously, cerita itu amatlah seronok! Tempahlah sekarang di Astro First! ;) Tengok sampai lebam mata ya! Haha..

Cerita ini mengisahkan tentang Dian yang ke Istanbul untuk berjumpa dengan teman lelakinya Azad. Lalu, Dian ingin mencari rumah. Dia terjumpa seorang lelaki turki yang menipunya tentang rumah yang disewanya. Dian tidak tahu bahawa rumahnya ada penyewa. Penyewa itu bernama Harris.

*Tengok cerita itu sendiri kalau mahu tahu selanjutnya! ; )*

Malas nak tulis entri panjang-panjang. Almaklumlah... Baru balik kenduri kahwinlah katakan. Kena tunggu lama pula itu! Fuhh! Seriously bored!

Picture di Kampung Cheras Baru yang baru diambil pagi tadi.



Muka bosanku...



Scene dari atas. Comel tak?



Me and my mom.



Muka gedik kami berdua. Huhu.. XP *Mengaku gedik rupanya.



Scene dari atas lagi? Tak boring wahai Cik Lea oiii...



Dalam kereta Viva Elite ku yang baru...Hohoh..



Control comel gituu..



Saya dan wan saya. ;)



Yeay! Dah sampai rumah akhirnya! Tinggal cari tempat untuk park pula.



Gaya Chibie!



Dah tak ada kerja sudah !


Mahu berehatlah! Penat! Esok ada Holiday Camp lagi.. Fuuhhh! Camp? I like it!

Lots Of Love,
Miss Leabella.




No comments:

Post a Comment