Monday 3 December 2012

MAHA International 2012.

Assalamualaikum ! Hello ! Hello !

Ada yang dah pergi MAHA International 2012 di Universiti Putra Malaysia (UPM), Serdang? Kalau dah ada yang pergi, samalah seperti saya! Tapi, saya pergi 2 hari sebelum pesta pertanian itu tamat. Sudah tentulah 30 November 2012 bukan? Sebenarnya, 30 November 2012 hari itu, hari jadi adik sepupu saya. Nur Aisyah Sofea. Comel Sofea ini! Mahu lihat gambar dia?



2H, 1A! Haziq, Haikal dan Sofea!

Mahu lihat beberapa gambar saya, Haziq dan famili ke MAHA International 2012? Ini ada beberapa gambar dari akaun rasmi Facebook saya. Saya tangkap gambar-gambar ini pakai phone sahaja. Malas mahu pakai kamera. Nak upload itulah.. inilah.. Lagi senang, guna phone sahaja. Boleh transfer terus!



Sawah padi! *Ada ke dalam dunia sawah padi ditanam dalam dewan yang sejuk bagaikan musim salji?



Err.. Tak berapa pasti apa benda ini.. :P



Coffee Beans yang sebenar... ; )



Saya dan Haziq.. *Abaikan kasut "High Heels" saya yang tinggi itu. :P



SisiBash Mango Juice. Pernah minum tak jus ini? ; )



Buku kalkulator. Kalau korang baca dekat dalam mesti tak faham. Sebab private story ditulis dalam bahasa jepun. :)



Tak boleh dan tak tahu bagaimana mahu bayangkan mereka susun buah-buahan ini sehingga tingginya mencecah rooftop dewan.



Wah! Wah! En. Haziq oii... Control "Macho" nampak?



Dalam train yang memeningkan kepala orang!



My mom dengan topi dia yang berwarna "rainbowish" itu....!



Saya pakai topi! Sebenarnya, topi saya lagi besar dari my mom saya punya. Tak boleh kurang dari dialah katakan... :D



Haziq dengan topi burger Ramly dia. *Dia kata dia pekerja baru Ramly. :P Perasan ya' amat!*



With my twins! Korangg adaa? Hahah..

Itu sahajalah gambar saya di MAHA International 2012. Cuti sekolah ini amat menyeronokkan! Tapi, yang sedihnya, ada kawan yang nak berpindah, ada kawan yang terpisah dengan kita selama-lamanya... Uhukk... Pengalaman dikongsi, Kenangan diingati. Jangan lupakan persahabatan kita ya!

Lots of Love,
Miss Leabella.

No comments:

Post a Comment